Helló világ!

Archívum

Keresés

Vitorlázás

Tömören: jó volt. Kicsit kevésbé: nagyon jó volt. :)

Volt szél (egy két kivételtől eltekintve), volt szép idő (rossz nem volt), szép helyeken jártunk, béke volt, nem rohantunk sehova, a magunk urai voltunk. Csak a kabin volt vállban kicsit szűk…

Zadar (jójó, Zára)-ból indultunk, és a Kornátok illetve Dugi Otok környékén vitorláztunk fel-alá, és össze-vissza, amerre a szél fújt. Időnként megálltunk fürdeni, meg búvárkodni. Utóbbiban Noémi vitte a pálmát,de én is hoztam fel pár kagylót. Vontáztunk is.

Kedden vissza tértünk Zadarba Julisért (vizsgázott muszájból…), meg Domáért. Ha ezt meg az utolsó muszájos zadari éjjelt nem vesszük bele, akkor 3:2 az öböl:marina éjjelek aránya. Mindkettőnek megvan a varázsa (kis falusi kikötő, öbölben alvás), de talán az öböl kicsit jobb. Mondjuk ott nincs fagyizó…

A hazaút kicsit hosszúra sikerült (11 óra, 9 óra tiszta menetidő). Zadar után a legelső lehajtón leterelték a népet az autópályáról, mert az első alagút valamiért le volt zárva. Mivel Horvátországban szakaszonként kellett fizetni, itt minden autóval fizettettek. 70 percet álltunk sorba, aztán a régi tengerparti úton (nem a kijelölt kerülő úton, mert kb ugyan olyan hosszú volt, mint amit választottunk, csak tömeg is volt rajta) mentünk egy csomót, meg az autópálya előtti idők szerpentinjén. Onnan készültek az utolsó képek. Naggggyon szép volt, csak jóval lassabb. Zágráb előtt a táblák szerint megint kihajtós fizetős sor volt várható, úgyhogy egyel hamarabb kiszálltunk. Na itt hibáztunk. Ugyanis a kerülő utat felújították épp, ezért félpályás lezárások voltak rajta.

Ezek meg a képek. Csak a sajátomból válogattam. Keresztmamám férjénél (jahm. legénység: Perneczyk femili, Noémi, Baján Doma, keresztmamám/nagynéném fia és férje) volt a G9-hez vízalatti tok, azzl készült pár elég jópofa kép, de nem volt kedvem azokat is végig nyálazni. Így is 270 képből csináltam 70-t.

Kategória: Mese Még nincs komment » 2008. június 29. 21:26

El

Holnap 04:00-kor egy hétre el. Adriára. Vitorlázni. Fütyüljetek nekünk szélért! :)

Kategória: Mese, Öröm, boldogság 5 komment » 2008. június 20. 21:53

Én tényleg mindennel küzdök…

Fel akartam rakni az IGo 2006 Plust (a legutóbbi verzió, ami megy WM 2003-mal) a PDA-mra, de az a köcsög csak akkor települ föl, és működik, ha be van rakva a CF kártya a foglalatba, különben HardwareIDerror-t mond. Az meg nekem nem jó, mert a CF foglalatba raknám a GPS antennát. Vszeg írni akar rá valamit, dehogy mit? És nem tom lebeszélni erről. :(

Kategória: Nyöhhh... Még nincs komment » 2008. június 20. 19:47

A szarozásnak még nincs vége

Most épp kétszer 512Mbtal megy gép, de így se kóser.

Most már kékhalált dob néha, nem csak simán újraindul. A hibaüzenet:

Machine_Check_Exeption 0×0000009C (stb)

Itt a winds féle magyarázata a hibának. Kösz srácok, sokat segítettetek… Igazából gugli se a barátom. :(

Kategória: Halál és pusztulás 5 komment » 2008. június 20. 14:12

filmek és feliratok

Amíg DC-ről, vagy SCH-ból töltöttem filmeket, mindig megtaláltam a megfelelően szikronizált feliratot. Amióta torrentről töltök, gyakorlatilag sose. Nem jó ez így. :(

Kategória: Rinya 6 komment » 2008. június 20. 9:38

Reggeli poén

- Apu, megnyomhatom ezt a piros gombot?
- Persze.
- Apu, ez megharapott!!
- Hát a nyulak ilyenek…

Kategória: poén Egy komment » 2008. június 19. 8:37

Tegnapi megmondás

Nemtom már, hol olvastam, de:

Adjon már egy kis aprót, nincs semmim, csak ez a rövidcsövű vadászpuska itt a kezemben!

Kategória: Megmondás Egy komment » 2008. június 19. 8:37

gyász.

Mindig elfelejtem kategorizálni a bejegyzéseimet. Mindig utólag teszem csak meg… Ez a bejegyzés kivétel. :)

Kategória: Nincs kategorizálva Még nincs komment » 2008. június 18. 14:35

Hozzászólás néhány bejegyzéshez

FF3 jópofa. Ha az oldalsávban Sage van megnyitva, és nyomtam neki frissítést 50% felett pörgeti a procit, amíg a Sage-t be nem zárom.

Most hívtam a hugomat, hogy nézzen rá a gépemre. 7,5 órát futott a memtest reggel óta, hiba nélkül, úgyhogy mondtam neki, hogykapcsolja ki. Konklúzió: nem a memória, és nem az alaplap a hibás, ez szoftver hiba lesz. Vagy beszedtem valami okos férget (Adaware, és Spybot SD nem talált semmit, majd EsetSmartSec-t is végig küldöm a gépen), vagy nemtom. Tegnap este még visszaraktam a lapozófilet az adatvinyóról a rendszer vinyóra (bár mindkét vinyón hiba nélkül lefutott a Samsung ES Tool, kiváncsi vagyok, ez segít-e.

Kategória: Csak úgy 8 komment » 2008. június 18. 14:34

FF3

Szedtem ff3-t. Szép. De nem működik az IE Tab, és a FDM pluginje.