Helló világ!

Csak a teszkóóóóóóó

Kategória: Zene, video Még nincs komment » 2008. július 31. 22:20

Mindig a pénz

Elköltöttem ma este kb. 55kHUF-t. Megvettem a repülőjegyet, hogy meg tudjam majd látogatni Noémit Belfastban. Úgyhogy nem fogok a következő fizetésem előtt böhit venni a Decathlonban.

Kategória: Csak úgy Még nincs komment » 2008. július 31. 22:15

A gép forog, az alkotó pihen

Tegnap este elbúcsúztunk, ma reggel hazajöttünk Orsival Farkas táborból. Ő 8, én 7 éven keresztül vezettem őket. Nehéz úgy felfogni, hogy elkészült egy mű és örülni kell neki, sokkal inkább szomorúság van bennem, mert vége, és mert hiányozni fognak. A fene egye meg… Sokat kap az ember vezetés közben a kölköktől. A tábor első felében, amit még mi csináltunk nekik, volt lelkinap. A lelkinap végén volt mise, és mint minden kis közösségi, meg tábori mise, ez se volt szokványos. Az elején pl körbemondtuk, hogy ki miért ajálnja fel a misét. Valamelyikük a vezetőikért ajánlotta. Irtó jó érzés volt. Nekem, értem mondtak egy misét!

Elvállaltam, hogy beszállok egy másik csoportba vezetni ősszel, egy kieső vezető helyére. Most nagyon nincs hozzá kedvem. Nagyon nagyon. Nekik kb 4 évük van még hátra önállósodásig. Annyit nem szeretnék végig csinálni. Azt mondják, a csúcson kell abbahagyni a dolgokat. Én most úgy érzem, elértem vezetői pályám csúcsára. Nem akarom folytatni. Boldog vagyok, hogy a sok belefeccölt munka, és mégtöbb hibázásom ellenére sikerült egy strammnak tűnő csapatot gyúrni a Farkasokból. Nagyon szívesen bevállalnék tábori segítést, meg fuvarozást, meg ilyesmiket, de csapatot nem szeretnék vinni. Még lehet, hogy visszamondom, bármi lesz is a következménye (vszeg sokan fognak utálni miatta). Szeretnék kimászni egy rossz döntés mögül.

Azért írok egy kis beszámolót is.

Vasárnap este kezdődött a tábor, megtámadtuk a hugomék táborát. A támadás jól sikerült, volt eleje/vége célja. A támadásban mi, támadók csúfos vereséget szenvedtünk, nekünk egyetlen túszunk volt, nekik 4, úgyhogy a túszcsere mellé kénytelenek voltunk bevállalni a reggeli elkészítését, és némi fa szedést is. Ennek ellenére szerintem jól sikerült. A támadás durván küzdősport. :)

Aztán hétfőn átgyalogoltunk Mencshely mellé, mert a hugomék voltak szerdáig azon a helyen ahova mi akartunk menni. A mencshelyi hely szép volt, meg kellemesen eldugott, egyetlen baja volt, hogy a falu kék kútjából tudtunk csak vizet venni (ivóvíz, fürdés, mosogatás, stb.). Itt volt kedden a lelkinap is, ami alatt mi Orsival beszélgettünk mosogattunk, ebédet főztünk, majd mosogattunk.

Szerdán visszagyalogoltunk Nagyvázsony mellé, a Kinizsi forráshoz. Egyesével mentünk, én elöl jelöltem az utat, Orsi a végén szedte össze köztünk meg a kölkök jöttek, és időnként megálltak, mikor találtak egy-egy állomást. Egy kis füzetbe  kellett írniuk a táborokról, azokat vették sorra az állomások. Este tábortűz mellett adtuk nekik oda a személyre szabott kis ajándékokat. Úgytűnt, mindenkinek sikerült jól választanunk. Asszem. Mi is kaptunk tőlük ajándékot. Szeptember egyik péntekjén meg kell majd jelennünk Sacinál ünneplős ruhában. Én nagy vacsira számítok, de majd meglátjuk! :)

Ma reggel meg hazajöttünk Orsival. Rohasztó busz út, és metrózás. Blöehh….

Itt meg képek a táborról. Illetve az első feléről.

Kategória: Mese, Regnum Egy komment » 2008. július 31. 22:14

És mégis

Az outlook.pst-met megtaláltam a laptop Lomtárában. Éjjen.

Ezenkívül a hugom, aki volt angliában, hozott nekem souvenirt:

Nekem most ettől jó. :)

Képek meg majd lesznek a vitorlázásról. MAJD. Bár Dominál már van fenn pár.

Most elmegyek vásárolni mindenféle tábori maradék kelléket, meg csavart. Aztán ha hazajöttem, majd talán lealapozom a múltkor kimaradt rekket, de az is lehet, hogy nem.

Kategória: Csak úgy 4 komment » 2008. július 26. 16:12

Megint egy kicsit itthon

A vitorlázás is elmúlt. Izgis volt, sokat mentünk. Ez persze nem igaz, viszont akkor baszomnagy szél volt, hogy volt olyan nap, amikor ki se futottunk, ilyet pedig eddig még sose csináltam.

Vasárnap: Fűzfő-Földvár, fél nap alatt tettük meg a távot. Egységnyi idő volt belőle a Fűzfő-Alsóőrs és az Alsóőrs-Földvár táv. Földváron a Pereputtyon és a Benedictuson összesen 10 ember volt.

Hétfő: éjjel bazinagy vihar volt, úgyhogy nem nagyon volt a maradék szélben kedvünk kifutni, a táv Földvár-Siófok-Tihany. Siófokona Benedictus kirakott két embert.

Kedd: ismét nagy szél (egyszál fokkal 5-6 csomós sebesség), Tihany-Fűzfő. Ott hagytunk 3 embert összesen, 5-en maradtunk, és nem sikerült kiegészítő legénységet szerezni.

Szerda: Orbitálisan bazinagy szél, elmentünk kocsival Noémi nagymamájához ebédelni Akaliba, visszafelé meg benéztünk a Tomcsányi rezidenciára Tihanyba egy kis ingyen piáért.

Csütörtök: Fűzfő-Tihany. Csak a Benedictussal mentünk, mert elfértünk egy hajón, annyira kevesen maradtunk. Tihanyba beszaladtunk, mert jött utánunk az eső, és elég vacak idő volt anélkül is, és végül ott ragadtunk, mert közben elállt a szél.

Péntek: Tihany-Fűzfő. Fűzfőn kirakott minket a Benedictus, ők elhúztak, mi meg ma reggel haza jöttünk. Illetve Noémi Akaliba ment.

Itthon meg feladtatok, meg pakolni kell megint, meg gondolkozni, hogy mi kell még a táborba.

Ezenkívül elkúrtam az éppen érvényes outlook.pst file-omat. A notebook-ot használtam legutóbb ugye, és a szinkronizáló meg a PC-ről akart vmiért a notebookra másolni, én meg nem vettem észre időben, bassza meg. GetDataBack-kel nem sikerült elővakarnom a filet. :(

Még küzdés van. Illetve lesz ebéd után…

Kategória: Halál és pusztulás, Mese 3 komment » 2008. július 26. 13:37

Itt-ott. Hol? Ott, holott…

Most épp itthon. Ma jöttem meg délután Csatkáról, ahol jó volt, hasznos volt, szép volt, kellemes volt, és egyéb nyálas dolgok. Ma este megyünk Dani nővérének a lagzijába játszani (vagy erről írtam már?). Holnap meg 9-es mise után tépünk le Balatonra vitorlázni. Jó lesz, ha jó szél lesz. Onnan majd szombaton haza, hogy vasárnap ismét világgá mehessek. Az élet már csak ilyen. :)

Ezenkívül szeretném jelenteni, hogy a 3.0.1-es Firefoxom rendszeresen összefossa magát. Néha percenként. És még nem látom a logikát.

Kategória: Halál és pusztulás, Öröm, boldogság, Filutky 2 komment » 2008. július 19. 19:58

Milyen jó is az

amikor az ember fogja a laptopját, kihúzza a hosszúkábelt a teraszra, és ott ír táborlevelet a regnumcsapatának! :)

Kategória: Csak úgy Egy komment » 2008. július 13. 16:10

The Fűnyíró Man

Lenyírtam 200négyszögöl (éljen az SI) füvet (kicsit kevesebb a fák miatt), természetesen mezítláb, uh most szép zöld a talpam. :)

Utána be akartam üzemelni a kerti zuhanyt, mert jól esett volna (belőle a víz), de szegény 25 éves műanyag cucc (mellesleg Gardena :p) eltört leszúrás közben, és most ragad. Elvileg 24 órát kell száradnia a ragasztónak, úgyhogy kénytelen leszek fürdőszobában zuhanyozni.

Kategória: Csak úgy Egy komment » 2008. július 13. 13:08

Ellenpont

Ezt meg az előző post kedvéért:

Kategória: Zene, video Még nincs komment » 2008. július 13. 10:53

Bolond

Ezt sok szeretettel küldöm mindenkinek, mert az előbb épp Vedres Csabát hallgattam, és arról eszembe jutott!