Egy picit esett az eső

Kb zuhany szerű esőben indultam el a Stutechtől. A karácsonyra kapott esőnadrág még mindig jó. De 100%ig vízálló esőkabátom még mindig nincs, valamit muszáj lesz tenni, mielőtt tengerre szálunk, különben csúnya szopó lehet a vége.

Szóval nem annyira áztam szarrá, csak kicsit. Pl a cipőmben konkrétan állt a víz. Ami a baj volt, hogy egy idő után elállt, és akkor már nem vízben tekertem (ami jó), hanem sárban (ami nem jó). Az első dolgom nyilván az volt itthon, hogy ledzsuváztam a gépet, meg beolajoztam a láncot, de a hátsó váltó nem akar rendesen működni. Vagy felfelé vált rendesen, és akkor lefelé nem, vagy fordítva. Vagy beázott a váltókar, és azért, vagy telement a legutolsó bowden szakasz, ami nagy kanyarral megy a váltóhoz, sárrral. Ez utóbbi valószínűbb, és hirtelen a bowdencserén kívül más megoldás nem jut rá eszembe. Nameg a hajtókart megtekerve hátrafelé eddig többet futott szabadon, most hamarabb belassul. A láncot meg hajlítgattam, az nem gáz, vagy a középcsapágy, vagy a racsni, vagy a válótgörgők még kaptak sarat rendesen. Sztem itt a váltógörgők lesznek a ludasok. Na majd meglássuk holnap micsinál, ha megszárad. Bár holnap országutival kellene menni (ma vettem a hátsó fékbe betétet, hogy ne a csavarral kelljen fékezni, hogy berakom-e holnapig, azt nemtom), mert akkor el tudok menni a szilikon zsírért, meg a nagyobb, nf4 SLI kompatibilisnek mondott passzív NB bordáért a békási boltba. Békáson nem merném egy üzlet előtt hagyni a nagygépet…

El kellene pakolni a szobámban, de akkora a rendetlenség, hogy nem merek nekiállni.

3 Responses to “Egy picit esett az eső”

  1. Domshow Says:

    Tudok kölcsönadni viharkabáT vitorlázásra. Tudod, sárga, vityós…

    Eső után (R.-val tapasztaltuk), hogy a bringák rinyálósak, de a száradással a rinyálás eltűnik. Remélem neked is :) (tárcsafék meg zenél is… de a rinyát most én is ilyen hajtásrenszerkörüli dolgokra értettem)

  2. mt Says:

    Na de jó, hogy a kötőszavaat megértettem. :mrgreen:

  3. Miki Says:

    :p

Leave a Reply