Megint egy kicsit itthon

A vitorlázás is elmúlt. Izgis volt, sokat mentünk. Ez persze nem igaz, viszont akkor baszomnagy szél volt, hogy volt olyan nap, amikor ki se futottunk, ilyet pedig eddig még sose csináltam.

Vasárnap: Fűzfő-Földvár, fél nap alatt tettük meg a távot. Egységnyi idő volt belőle a Fűzfő-Alsóőrs és az Alsóőrs-Földvár táv. Földváron a Pereputtyon és a Benedictuson összesen 10 ember volt.

Hétfő: éjjel bazinagy vihar volt, úgyhogy nem nagyon volt a maradék szélben kedvünk kifutni, a táv Földvár-Siófok-Tihany. Siófokona Benedictus kirakott két embert.

Kedd: ismét nagy szél (egyszál fokkal 5-6 csomós sebesség), Tihany-Fűzfő. Ott hagytunk 3 embert összesen, 5-en maradtunk, és nem sikerült kiegészítő legénységet szerezni.

Szerda: Orbitálisan bazinagy szél, elmentünk kocsival Noémi nagymamájához ebédelni Akaliba, visszafelé meg benéztünk a Tomcsányi rezidenciára Tihanyba egy kis ingyen piáért.

Csütörtök: Fűzfő-Tihany. Csak a Benedictussal mentünk, mert elfértünk egy hajón, annyira kevesen maradtunk. Tihanyba beszaladtunk, mert jött utánunk az eső, és elég vacak idő volt anélkül is, és végül ott ragadtunk, mert közben elállt a szél.

Péntek: Tihany-Fűzfő. Fűzfőn kirakott minket a Benedictus, ők elhúztak, mi meg ma reggel haza jöttünk. Illetve Noémi Akaliba ment.

Itthon meg feladtatok, meg pakolni kell megint, meg gondolkozni, hogy mi kell még a táborba.

Ezenkívül elkúrtam az éppen érvényes outlook.pst file-omat. A notebook-ot használtam legutóbb ugye, és a szinkronizáló meg a PC-ről akart vmiért a notebookra másolni, én meg nem vettem észre időben, bassza meg. GetDataBack-kel nem sikerült elővakarnom a filet. :(

Még küzdés van. Illetve lesz ebéd után…

3 Responses to “Megint egy kicsit itthon”

1. mt Says:

Valahová szokik belőle másolatot csinálni… :\

2. Miki Says:

Szerencsémre a szikronizáló progi a szinkronizálás során nem felülírja a régit, hanem kidobja a lomtárba. Lomtárból visszaállítottam, és minden yo! :)

3. Vale Says:

A GetDataBack szerintem reménytelen, az inkább fájlrendszerhibákkal szórakozik (bár nekem egy bad sector kifagyasztja, úgyhogy kereshetek mást). Az ilyen vitorlázások vonzanak, kár, hogy nem értek hozzá… így meg csak csorog a nyálam.